12 sep. 2011

Take me backstage

De mest charmiga, avslappnade, knäppa, söta och spontana bilderna från modevisningarna är det som är tagna backstage tycker jag. När modellernas pokerface inte är på, utan de skojar runt och är sig själva. Därför brukar jag varje säsong klicka mig in på style.com och kika på modevisningarnas backstagebilder. Här ovan ser ni ett kollage med mina favoritbilder från höstens visningar från bland annant: Lanvin, Dolce & Gabbana, Anna Sui, Alexander McQueen och Marc by Marc Jacobs.

Loooot's of love,

2 kommentarer:

  1. Hoppsan då! Miranda Margareta-bloggen har vuxit.Hela skärmen är fylld.KUL,tycker jag! Kramar till er från Maggan.

    SvaraRadera
  2. hihi! Ja en aningens större & nu la jag precis upp en ny höstig header:)

    Stor kram,

    Line!

    SvaraRadera