30 dec. 2011

Gott nytt slut!


Kära fina läsare & kunder!

Idag är det näst sista dagen på 2011. Imorgon kommer vi att skåla med bubbel och förhoppningar om ett nytt spännande år. Nyårsafton är på många sätt tiden för avslut men också början på något nytt. Därför tänkte jag nu berätta för er att jag kommer sluta blogga här.

Under nästan hela 2011 har jag skrivit på den här bloggen för Miranda Margareta. Om underbara kläder, saker vi inspireras av och saker vi blir glada av. Det har varit världens mest roliga och kreativa jobb och allt tack vare er våra fina läsare som kommit med kommentarer, beröm och deltagit i våra tävlingar!

...Men det slutar inte här kära läsare, för jag har nämligen en egen blogg också som ni gärna får läsa och hittar här: themanylivesofline.com :)

Nu vill jag bara önska er alla ett fantastiskt gott nytt år!
Stor kram från Line

Ps. Och så avslutar vi med 10, (okej 11) av mina favoritinlägg här på bloggen, med start i morgon:)

For all of you english readers: Thank you for an amazing blog-year here at Miranda Margareta:) This will sadly be my last post here, but you are more than welcome to visit my own blog: themanylivesofline.com





5 kommentarer:

  1. Tack för en underbar blogg som har varit väldigt älskvärd! Kommer sakna det som tusan!

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att läsa att du ska sluta blogga här. Men kommer bloggen skrivas av någon annan nästa år eller den ska inte finnas alls?

    Ska snart in på din egna blogg och läsa lite.
    Önskar dig och alla på Miranda Margareta ett riktigt Gott Nytt År!

    // Tess.

    SvaraRadera
  3. GOTT NYTT ÅR! önskas Line&Co Stor kram från Maggan i Furulund

    SvaraRadera
  4. Anonym: Åh tack för fina ord!:)

    Tess: Gott Nytt År på dig med! Tyvärr tror jag inte att bloggen kommer fortsätta uppdateras i framtiden. Men vem vet?

    Maggan: God fortsättning!:) Hoppas ni hade ett mysigt firande, vi hade det supermysigt i Kph:) Kram Line

    SvaraRadera
  5. Tråkigt om den slutar uppdatera.
    Hör gärna av er om ni behöver någon som kan fotografera produkterna och blogga om dem ;)

    SvaraRadera